Samordnet Kommunikasjon

Vår komplette skybaserte kommunikasjonstjeneste dekker både daglige og fremtidige behov i din bedrift. Du reduserer kostnader, samtidig som du ivaretar sikkerheten og sørger for at dine medarbeidere har de nødvendige verktøyene for å jobbe så effektivt og godt som mulig – uavhengig om de befinner seg på kontor eller på reise.


Les også: 13 tips for å lykkes med Skype for Business


Vår samordnede kommunikasjonstjeneste er basert på Microsoft Skype for Business (tidligere Lync 2013), med integrert telefoni, gunstige talepakker og verdifulle tilleggstjenester som sentralbord, mobil statusvisning og mer.

Du kan enkelt kommunisere og samarbeide via direktemeldinger, video, lyd, deling av skjerm, programmer og presentasjoner. I tillegg til utvidet talefunksjonalitet, har du alt samlet ett sted


Ønsker du mer informasjon, ta kontakt for en uforpliktende samtale.

Se alle SamKom-tjenester Prisoversikt

Tjenesteinnhold

Skype for Business

Direktemeldinger

Med direktemeldinger kan du effektiv kommunisere med dine kontakter på en kort og konsis måte, men også ha muligheten til å nå personer som ellers ville vært for opptatt til å ta en telefon. I tillegg reduserer du antall unødvendige e-poster.

Skjerm- og fildeling

Du kan enkelt dele skjerm, programmer og filer med dine kontakter.

Eget domene

Med Phonect SamKom får du ditt eget domene inn i tjenesten, slik at dere kan bruke deres eksisterende e-postaddresser.

Video og tale

Via klienten Skype for Business kan du enkelt foreta en videosamtale, vanlig samtale mellom klienter, eller en tradisjonell telefonisamtale til både mobil og fastnett.

Konferanse

Med integrasjon mot Outlook kan du enkelt opprette, og kalle inn til konferansemøter for både deltakere med og uten Skype for Business rett fra din kalender. Del programmer, skjerm og filer, og du har selvfølgelig støtte for video og tale.

Tilstedeværelse (presence)

Presence kan virke ubetydelig helt til du har prøvd det. Med oppdatert tilstedeværelse på alle dine kontakter vet du hvor og når du kan ta kontakt. Med full kalenderintegrasjon og automatisk oppdatering trenger du ikke tenke på og manuelt sette deg til fraværende, lunsj eller i samtale.

Integrasjon mot Office 365

Vi kan enkelt integrere vår Skype for Business-løsning med din eksisterende Office 365 tjeneste

Skybasert sentralbord

Køer

Definer køer for bedriften sine ulike områder. Eksempelvis: support 1., 2. og 3. linje, salg og administrasjon

Agenter

Definer opp agenter for køene. Agentene kan enkelt logge seg inn og ut av køer, og har også mulighet for opptatt-status når mobil, fasttelefon eller SamKom-klienten er opptatt.

IVR (Tastevalg)

Muligheten for å definere opp tastevalg på hovednummer og køer. Eksempelvis: Tast 1 for support, tast 2 for salg.

Tidsstyring

Med tidsstyring slipper dere å tenke på ferie, arbeidstider og helger. Deres hovednummer blir automatisk utilgjengelig utenfor definerte åpningstider, og dere kan selv legge på egne talemeldinger som informerer om dette.

Kalenderintegrasjon

Unngå at køer og agenter ringes opp når de er opptatt eller i møte. Med kalenderintegrasjon blir agenter automatisk satt til utilgjengelig hvis vedkommende er opptatt.

Statistikk

Få statistikk på håndtering av innkommende og utgående anrop. Eksempelvis: gjennomsnittlig svartid, antall innkommende og antall i kø

Integrert telefoni

Nummerportering

Med nummerportering kan vi overføre dine eksisterende nummer inn i vår SamKom-løsning, slik at hovednummer, og hver enkelt sitt nummer kan beholdes som før.

Internasjonale nummer

Kontakt oss for en uforpliktende samtale

Kontaktskjema

Obs: for support eller hjelp, besøk våre supportsider


Takk for din henvendelse