Competella – et skybasert sentralbord

Bedre kundeservice med skybasert sentralbord fra Phonect

Ved å gå over til Samordnet Kommunikasjon fra Phonect, slipper du å gi slipp på tradisjonelle IPT-løsninger som hovednummerfunksjonalitet, køer, åpningstider og sentralbordtjenester. Vår sentralbordtjeneste er kompatibel med Skype for Business, og støtter i tillegg IP-telefoni og mobilløsninger.

I Phonect håndterer vi over 60 millioner samtaler hvert år via sentralbord og kundesentre. Våre kunder skal være trygge på at alle deres kundehenvendelser blir håndtert og sendt til riktig kontaktperson. Med en Samordnet Kommunikasjonstjeneste fra Phonect, med integrert sentralbord, får kundene raskere svar og bedre kundeservice

Med skybasert sentralbord får du

Køer

Definer køer for bedriften sine ulike områder. Eksempelvis: support 1., 2. og 3. linje, salg og administrasjon

Agenter

Definer opp agenter for køene. Agentene kan enkelt logge seg inn og ut av køer, og har også mulighet for opptatt-status når mobil, fasttelefon eller SamKom-klienten er opptatt.

IVR (Tastevalg)

Muligheten for å definere opp tastevalg på hovednummer og køer. Eksempelvis: Tast 1 for support, tast 2 for salg.

Tidsstyring

Med tidsstyring slipper dere å tenke på ferie, arbeidstider og helger. Deres hovednummer blir automatisk utilgjengelig utenfor definerte åpningstider, og dere kan selv legge på egne talemeldinger som informerer om dette.

Kalenderintegrasjon

Unngå at køer og agenter ringes opp når de er opptatt eller i møte. Med kalenderintegrasjon blir agenter automatisk satt til utilgjengelig hvis vedkommende er opptatt.

Statistikk

Få statistikk på håndtering av innkommende og utgående anrop. Eksempelvis: gjennomsnittlig svartid, antall innkommende og antall i kø

Kontaktskjema

Obs: for support eller hjelp, besøk våre supportsider


Takk for din henvendelse