Hva er Bedriftsnett fra Phonect?

Bedriftsnett fra Phonect er en fremtidsrettet løsning som sømløst setter sammen ulike tjenester.
Teknologien er skybasert, krever ingen lokal installasjon og sørger for at du har den beste dekningen og de
beste produktene – uansett hvor du måtte befinne deg.

Siden det ikke kreves noen installasjon, er det heller ingen investeringskostnader.

Alle funksjoner du er vant til fra hussentralen føres videre i Bedriftsnett fra Phonect. Du får full fleksibilitet,
og kan sette sammen løsningen etter bedriftens behov.

I tillegg får du full tilgang til mobilapp, administrasjon og sentralbord. Dette gir bedriften oversikt og kontroll på alle samtaler.

Bedriftsnett fra Phonect inkluderer:

Bedriftsnett-app

  • Se kontaktliste med status
  • Logg inn og ut av køer
  • Styre nummervisning

Administrasjon

  • Legge til kortnummer
  • Endre e-post
  • Legge til tittel og ferdigheter

Sentralbord

  • Oversikt over alle ansatte (søk, status og kalenderintegrasjon)
  • Oversikt over alle innkommende og utgående samtaler
  • Oversikt over alle køer

Med Bedriftsnett-appen har du med deg sentralbordet overalt. Appen er brukervennlig og sørger for at alle de ansatte enkelt kan styre samtaler og tilgjengelighet.

  • Kontaktliste med status
  • Logg inn og ut av kø
  • Sett over samtaler
  • Endre tidsstyrt status
    • Lunsj-status varer i 30 minutter før man igjen blir tilgjengelig
    • Gått for dagen-status varer til 08:00 neste dag
    • Møte-status der man selv angir lengden på møtet
  • Styre nummervisning

    Man velger selv hvilket nummer man ringer fra. Innstillingen gjelder til brukeren endrer til et annet nummer.

  • SMS til kømedlemmer
  • Se eksterne kontakter
  • Slik laster du den ned

    Tilgjenglig i App Store og Google Play

Administrasjon

Administrasjon

Inkludert i bedriftsnett fra Phonect får man en fleksibel administrasjonsportal.
I portalen kan autoriserte medarbeidere gjøre endringer som:

  • Legge til kortnummer
  • Redigere e-post til brukere
  • Legge til tittel og ferdigheter
  • Fjerne brukere fra visningliste
  • Endre avdeling
  • Endre bilde
Sentralbordet

Sentralbordet

Sentralbordet har et intuitivt og brukervennlig grensesnitt som gir deg god oversikt over de ansatte i bedriften. Sentralbordet er tilgjengelig i nettleseren Chrome, Safari og Firefox.

  • Oversikt over ansatte

    Med kontakter har du god oversikt over alle de ansatte. Med kalenderintegrasjon kan du enkelt søke etter og se tilgjengelighet på alle i kontakter

  • Oversikt og kontroll på innkommende og utgående samtaler.
    • Nummer og navn (oppslag og automatisk oppslag mot opplysningstjeneste)
    • Se hvor samtalen har vært (køgruppe, andre ansatte)
    • Mulighet til å sette over eller legge på samtalen
    • Se hvem innringeren sist snakket med når det ringes til sentralbordet. Dette gir sentralbordet mulighet til å sette innringer direkte over til vedkommende
  • Oversikt over alle køer som er satt opp i bedriften

    Ryddig oversikt over alle køgrupper som er satt opp i bedriften. Du ser enkelt hvor mange som er innlogget, antall samtaler i kø, og hvor lang ventetid det er for de som ringer inn.

  • Samtalelogg for kø
  • Felles sentralbord

    Flere organisasjonsnummer kan legges inn i ett og samme sentralbord. Alle ser alle i en felles kontaktliste, og kan sette over samtaler til hverandre

     

Våre vilkår