Hva er Bedriftsnett fra Phonect?

Bedriftsnett fra Phonect er en fremtidsrettet løsning som sømløst setter sammen ulike tjenester.
Teknologien er skybasert, krever ingen lokal installasjon og sørger for at du har den beste dekningen og de
beste produktene – uansett hvor du måtte befinne deg.

Siden det ikke kreves noen installasjon, er det heller ingen investeringskostnader.

Alle funksjoner du er vant til fra hussentralen føres videre i Bedriftsnett fra Phonect. Du får full fleksibilitet,
og kan sette sammen løsningen etter bedriftens behov.

I tillegg får du full tilgang til mobilapp, administrasjon og sentralbord. Dette gir bedriften oversikt og kontroll på alle samtaler.

Bedriftsnett fra Phonect inkluderer:

Phonect-app

  • Se kontaktliste med status
  • Logg inn og ut av køer og sett over samtaler
  • Styre nummervisning
Les mer

Administrasjon

  • Se ansattes forbruk
  • Endre abonnement og bestille data-pakker for ansatte
  • Se PIN/PUK for ansatte
Les mer

Sentralbord

  • Oversikt over alle ansatte (søk, status og kalenderintegrasjon)
  • Oversikt over alle innkommende og utgående samtaler
  • Oversikt over alle køer som er satt opp
Les mer
Phonect-app

Phonect-app

Med Phonect-appen har du med deg sentralbordet overalt. Appen er brukervennlig og sørger for at alle de ansatte enkelt kan styre samtaler og tilgjengelighet.

  • Kontaktliste med status
  • Logg inn og ut av kø / sett over samtaler
  • Endre tidsstyrt status
    • Lunsj-status varer i 30 minutter før man igjen blir tilgjengelig
    • Gått for dagen-status varer til 08:00 neste dag
    • Møte-status der man selv angir lengden på møtet
  • Oversikt over forbruk
  • Bestille datapakker
  • Styre nummervisning
    • Man velger selv hvilket nummer man ringer fra. Innstillingen gjelder til brukeren endrer til et annet nummer.
Administrasjon

Administrasjon

Den fleksible administrasjons-portalen gir oversikt og kontroll over bedriftens abonnement hos Phonect. Her kan autoriserte medarbeidere bestille og administrere sine mobiltjenester, slik som:

  • Se ansattes forbruk
  • Endre abonnement og bestille ekstra datapakker for ansatte
  • Se PIN/PUK for ansatte
  • Mulighet for administrasjon i samme portal som sentralbordet
Sentralbordet

Sentralbordet

Sentralbordet har et intuitivt og brukervennlig grensesnitt som gir deg god oversikt over de ansatte i bedriften. Sentralbordet er tilgjengelig i alle nettlesere
(Firefox/Safari/Chrome/Edge).

  • Oversikt over ansatte

    Med bedriftskatalog har du god oversikt over alle de ansatte. Med full kalenderintegrasjon kan du enkelt søke etter og se tilgjengelighet på alle I katalogen.

  • Oversikt og kontroll på innkommende og utgående samtaler.
    • Nummer og navn (oppslag og automatisk oppslag mot opplysningstjeneste)
    • Se hvor samtalen har vært (køgruppe, andre ansatte)
    • Mulighet til å sette over eller legge på samtalen
    • Se hvem innringeren sist snakket med når det ringes til sentralbordet. Dette gir sentralbordet mulighet til å sette innringer direkte over til vedkommende
  • Oversikt over alle køer som er satt opp i bedriften

    Ryddig oversikt over alle køgrupper som er satt opp i bedriften. Du ser enkelt hvor mange som er innlogget, antall samtaler i kø, og hvor lang ventetid det er for de som ringer inn.

  • Felles sentralbord

    Flere organisasjonsnummer kan legges inn i ett og samme sentralbord. Alle ser alle i en felles kontaktliste, og kan sette over samtaler til hverandre

     

Fakturaadministrasjon

Fakturaadministrasjon

Gir deg full oversikt over alle fakturaer med betalingsstatus. Enkelt å laste fakturakopier.

Køadministrasjon

Køadministrasjon

Du ser enkelt hvor mange som er logget inn i de forskjellige køene, logger dine kolleger inn og ut av køer, og mye mer.

Våre vilkår