Vi er her for å hjelpe!

I Phonect er vi opptatt av å ha fornøyde kunder og kunne tilby rask og effektiv hjelp. Vi jobber mye med å tilgjengeliggjøre nødvendig informasjon slik at du som kunde enkelt og raskt kan finne informasjon om hvordan du kan løse ditt problem.

Er du tidligere Tele2-kunde?

Se her for mer informasjon

Er du Partner?

Se her for partner informasjon

Har du spørsmål?

Du vil finne svar på de mest stilte spørsmålene her

my.Phonect

my.Phonect er Phonects eget mobilt bedriftsnett samt administrasjonsportal. Har du innlogging kan du logge deg inn via linken under:

https://my.phonect.com


Tom for data?

Er du tom for data kan du enkelt bestille ekstra datapakke. Dette gjøres enten på my.phonect, i appen «Phonect» eller via SMS.

Ved SMS bestilling:
Send: DATA (ekstra datapakke) til 2401
Eksempel ved bestilling av 5 GB : DATA 5 til 2401

1 GB : 99,-
5 GB: 299,-
15 GB: 499,-

Den ekstra datapakken gjelder kun for kalendermåneden, og du kan kun bestille en datapakke av hvert alternativ per måned.


Gebyr

Fra 01.08.18 innfører Phonect gebyr på alle fakturaer som sendes ut.
Gebyret er forskjellig basert på hvordan faktura dere ønsker å motta.

Bedrift
Postal Efaktura Avtalegiro Epost Ehf
79 nok 29 nok 29 nok 29 nok 29 nok
Priser oppgitt eksl. moms

Privat
Postal Efaktura Avtalegiro Epost
69 nok 29 nok 29 nok 29 nok
Priser oppgitt inkl. moms